سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم سه گونه اند : دانشمند و دانشجو و بی سر و پایان بیهوده . [امام صادق علیه السلام]
آخرین منجی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» 1- وصیت نامه شهید محمد جهان آرا

 

از روزی که جنگ آغاز شد تا لحظه ای که خرمشهر سقوط کرد یک ماه بطور مداوم کربلا را می دیدم. «ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین».
بارپرودگارا، ای رب العالمین، ای غیاث المستغیثین و ای حبیب قلبو الصالحین. تو را شکر می گیوم که شربت شهادت این گونه راه رسیدن انسان به خودت را به من بنده ی فقیر و حقیر و گناهکار خود ارزانی داشتی. من برای کسی وصیتی ندارم ولی یک مشت درد و رنج دارم که بر این صفحه ی کاغذ می خواهم همچون تیری بر قلب سیاه دلانی که این آزادی را حس نکرده اند و بر سر اموال این دنیا ملتی را، امتی را و جهانی را به نیستی و نابودی می کشانند، فرو آورم. خداوندا! تو خود شاهدی که من تعهد این آزادی را با گذراندن تمام وقت و هستی خویش ارج نهادم. با تمام دردها و رنج هایی که بعد از انقلاب بر جانم وارد شد صبر و شکیبایی کردم ولی این را می دانم که این سران تازه به دوران رسیده، نعمت آزادی را درک نکرده اند چون دربند نبوده اند یا در گوشه های تریاهای پاریس، لندن و هامبورگ بوده اند و یا در ...
و تو ای امامم! ای که به اندازه ی تمام قرنها سختی ها و رنج ها کشیدی از دست این نابخردان خرد همه چیزدان! لحظه لحظه ای این زندگی بر تو همچن نوح، موسی و عیسی و محمد (ص) گذشت. ولی تو ای امام و ای عصاره ی تاریخ بدان که با حرکتت، حرکت اسلام را در تاریخ جدید شروع کردی و آزادی مستضعفان جهان را تضمین کردی. ولی ای امام کیست که این همه رنجها و دردهای تو را درک کند؟! کیست که دریابد لحظه ای کوتاهی از این حرکت به هر عنوان، خیانتی به تاریخ انسانیت و کلیه انسان های حاغضر و آینده تاریخ می باشد؟
ای امام! درد تو را، رنج تو را می دانم چه کسانی با جان می خرند، جوان با ایمان، که هستی و زندگی تازه ی خویش را در راه هدف رسیدن حکومت عدل اسلامی فدا می کند. بله ای امام! درد تو را جوانان درک می کنند، اینان که از مال دنیا فقط و فقط رهبری تو را دارند و جان خویش را برای هدفت که اسلام است فدا می کنند.
ای امام تا لحظه ای که خون در رگ های ما جوانان پاک اسلام وجود دارد لحظه ای نمی گذاریم که خط پیامبر گونه تو که به خط انبیاء و اولیاء وصل است به انحراف کشیده شود. ای امام! من به عنوان کسی که شاید کربلای حسینی را در کربلای خرمشهر دیده ام سخنی با تو دارم که از اعماق جانم و از پرپر شدن جوانان خرمشهری برمی خیزد و آن، این است؛ ای امام! از روزی که جنگ آغاز شد تا لحظه ای که خرمشهر سقوط کرد من یک ماه بطور مداوم کربلا را می دیدم هر روز که حمله ی دشمن بر برادران سخت می شد و فریاد آنها بی سیم را از کار می انداخت و هیچ راه نجاتی نبود به اتاق می رفتم، گریه را آغاز می کردم و فریاد می زدم ای رب العالمین بر ما مپسند ذلت و خواری را.

 

http://www.iranpardis.com/showthread.php?t=22249



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مریم امیری ( جمعه 88/8/1 :: ساعت 12:9 عصر )

»» 2- وصیت نامه سردار شهید مهدی باکری

 

بسم الله الرحمن الرحیم
یا الله یا محمد یا علی یا فاطمه الزهرا (س) یا حسن یا حسین (ع) یا محمد یا جعفر یا موسی یا علی یا محمد یا علی یا حسن یا مهدی (عج)
و تو ای ولی ما یا روح‌الله! و شما ای پیروان صادق شهیدان .


خدایا! چگونه وصیت‌نامه بنویسم در حالی که سراپا گناه و معصیت و سراپا تقصیر و نافرمانیم. گرچه از رحمت و بخشش تو ناامید نیستم ولی ‌ترسم از این است که نیامرزیده از دنیا بروم،‌ رفتنم خالص نباشد و پذیرفته درگاهت نشوم یا رب العفو خدایا نمی‌رم در حالی‌که از ما راضی نباشی. ای وای که سیه‌روی خواهم بود. خدایا! چه قدر دوست داشتنی و پرستیدنی هستی. هیهات که نفهمیدم یا اباعبدالله شفاعت. آه چقدر لذت‌بخش است انسان آماده باشد برای دیدار ربّش ولی چه کنم که تهیدستم خدایا تو قبولم کن ….
عزیزانم اگر شبانه‌روز شکرگزار خدا باشیم که نعمت اسلام و امام را به ما عنایت فرموده، باز کم است. آگاه باشیم که سرباز راستین و صادق این نعمت شویم. خطر وسوسه‌های درونی و دنیافریبی را شناخته و برحذر باشیم که صدق نیست و خلوص در عمل تنها چاره‌ساز ماست. ای عاشقان اباعبدالله (ع) بایستی شهادت را در آغوش گرفت. گونه‌ها بایستی از طراوت شوقش سرخ شود و ضربان قلب تندتر بزند. بایستی محتوای فرامین امام را درک و عمل نماییم تا بلکه قدری از تکلیف خود را در شکرگزاری به جا آورده باشیم.حسینی و زینبی بیابید و رسالت آن‌ها را رسالت خود بدانید و فرزندان خود را نیز همانگونه تربیت دهید که سربازان باایمان و عاشق شهادت و علمدارانی صالح، وارث حضرت ابوالفضل (ع) برای اسلام به بار آیند. از همه کسانی که از من رنجیده‌اند و حقی بر گردن من دارند، طلب بخشش دارم و امیدوارم
وصیت به مادرم و خواهران و برادران و اهل فامیل: بدانید اسلام تنها راه نجات و سعادت ماست. همیشه به یاد خدا باشید و فرامین دین خدا را عمل کنید. پشتیبان و از ته قلب مقلّد امام باشید، اهمیت زیاد به دعاها و مجالس یاد اباعبدالله (ع) و شهدا بدهید که راه سعادت و توشه آخرت است. همواره تربیت خداوند مرا با گناهان بسیار بیامرزد. خدایا مرا پاکیزه بپذیر.
مهدی باکری

 

http://shalamche.com/?p=95

 




نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مریم امیری ( جمعه 88/8/1 :: ساعت 12:0 عصر )

»» 3- وصیتنامه علمدار خیبر شهید همت

 

وصیتنامه علمدار خیبر شهید همت

 

بسم الله الر حمن الرحیم
هر چه داریم از شهدا داریم و این انقلاب حاصل خون شهیدان است .
به تاریخ 19/10/1359 شمسی ساعت 10/10 شب چند سطری وصیت نامه می نویسم شب ستاره ای به زمین می کشند و باز این آسمان غمزده غرق ستاره است .
مادرجان ! می دانی تورا بسیار دوست دارم و می دانی که فرزندت چقدر عاشق شهادت و عشق به شهیدان داشت .
مادر! جهل حاکم بر یک جامعه ، انسانها را به تباهی می کشد و حکومتهای طاغوت مکمل این جهلند و شاید قرنها طول بکشد و انسانی از سلاله پاکان زاییده شود و بتواند رهبری یک جامعه سر در گم را و سر در لاک خود فرو برده را در دست گیرد و امام تبلور سلاله ادامه دهندگان راه امامت و شهادت و شهامت است .
مادرجان ! به خاطر داری که من برای یک اعلامیه امام حاضر بودم بمیرم کلام او الهام بخش روح پر فتوح اسلام در سینه و وجود گندیده من بود و هست اگر من افتخار شهادت داشتم از امام بخواهید برایم دعا کند تا شاید خدا من روسیاه را در درگاه با عظمتش به عنوان یک شهید بپذیرد .
مادرجان ! من متنفر بوده وهستم از انسانهای سازشکار و بی تفاوت و متاسفانه جوانانی که شناخت کافی از اسلام ندارند و نمی دانند برای چه زندگی می کنند و چه اهدافی دارند و اصلا اسلام چه می گوید بسیارند ، ای کاش به خود می آمدند .
از طرف من به جوانان بگوئید چشم شهیدان و تبلور خونشان به شما دوخته شده است به پا خیزید اسلام را و خود را دریابید .
نظیر انقلاب اسلامی ما در هیچ کجا پیدا نمی شود نه شرقی نه غربی .
ای کاش ملتهای تحت فشار مثلث زور و زر و تزویر، به خود می آمدند و آنها نیز پوزه استکبار را برخاک می مالیدند .
مادرجان! جامعه ما انقلاب کرده و چندین سال طول می کشد تا بتواند کم کم صفات و اخلاق طاغوت را از مغز انسانها بیرون برد ولی روشنفکران ما به این انقلاب بسیارلطمه زدند زیرا نه آن را می شناختند و نه برایش زحمت و رنجی متحمل شده بودند از هر طرف به این نونهال آزاده ضربه زدند ولی خداوند مقتدر است اگر هدایت نشدند مسلما مجازات خواهند شد .
پدر و مادر من زندگی را دوست دارم ولی نه آنقدر که آلوده اش شوم و خویشتن را گم و فراموش کنم .
علی وار زیستن و علی وار شهیدشدن ، حیسن وار زیستن و حسین وار شهیدشدن را دوست دارم الگوی جاوید یک مومن از بند هوی و هوس رستن ا ست و من این الگو را نیز را دوست داشتم .
شهادت در قاموس اسلام کاری ترین ضربات را برپیکر ظلم و جور و شرک الحاد می زند و خواهد زد و تاریخ اسلام ، این را ثابت کرده است .
پدر ! ما فردا می رویم به جنگ با انسانهایی که چون کفار در صدر اسلام ، نمی دانند چرا و برای چه می جنگند جنگ با دمکرات یا در حقیقت آلت دست بعث بغداد ، عراق .
ببین ما به چه روزی افتاده ایم و استعمار چقدر جامعه ما را به لجنزار کشیده است ولی چاره ای نیست اینها سد راه انقلاب اسلامی اند پس سد راه اسلامند باید برداشته شود تا به راه نکامل طی شود .
مادر جان به خدا قسم اگر گریه کنی به خاطر من گریه کنی به خاطر من گریه کنی اصلا از تو راضی نخواهم بود .
زینب وار زندگی کن و مرا نیز به خدا بسپار .
اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک
اسلام دین مبارزه و جهاد است و در این راه احتیاج به ایمان و ایثار و صبر و استقامت است .
خواهران و برادرانم و همچنین پدرم ! مرا ببخشید و از شما می خواهم که راهم را ادامه دهید .
والسلام
محمد ابراهیم همت

 

http://www.rasekhoon.net/Article/Show-22394.aspx

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مریم امیری ( جمعه 88/8/1 :: ساعت 11:59 صبح )

»» 4- وصیت نامه شهید ابراهیم وکیل زاده

 

وَلاتَقُولُو لِمَن یُقتَلُ فی سَبیلِ اللهِ اَمواتٌ بَل اَحیآءٌ وَ لکِن لا تَشعُرُونَ

به کسی که در راه خدا شهید می شود مرده نگوئید ، آنها نمرده اند بلکه زنده اند ولی شما این واقعیت را درک نمی کنید .

( بقره 154 )

در زمانی که انقلاب اسلامی ایران می رود تا سیر تکاملی خود را طی کند و به جهانی شدن خود هرچه نزدیکتر شود و آمریکا و شوروی و وابستگانشان از جهانی شدن انقلاب اسلامی ما می ترسند و می لرزند اول گروهکهای ضد خلقی را تقویت کردند تا در کردستان تشنج بوجود بیاورند و پاسداران و سربازان را بکشند و برای نابودی انقلاب اسلامی و اسلام عزیز بکوشند .

اما دیدند که تیرشان به سنگ خورد . بعد آمدند صدام یزید کافر را برای اینکار انتخاب کردند که باز هم انشاء ا... تیرشان به سنگ می خورد و ما پیروز هستیم . و این ما هستیم که باید برای مبارزه با کافران ، مشرکین و منافقین به مرزهای کشور برویم.

اما انتظاری که ما از ملت غیور ایران داریم این است که لیبرالها ، ملی گراها و ... را شناخته و با آنها مبارزه کنند و نگذارند که آنها ما را به طرف غرب و یا شرق بکشند . ای ملت غیور شما را بخدا قدر رهبر عزیز را بدانید و حرفهایش را گوش فرا دهید و فرموده هایش را موبمو عمل کنید و نگذارید که ملی گراها و لیبرالها و ... روحانیت مبارز را بکوبند و بعد از روحانیت نوبت به امام (خدای نا کرده) برسد ، خلاصه ، ای عزیزان هوشیار و تیزبین باشید.

خدایا فردا به جبهه می روم فردا روزیست که به آرزوی دیرینه خود می رسم آرزوی رفتن به جبهه ، آرزوی رفتن و به مقصد رسیدن ، رفتن و به ا ... رسیدن. خدایا در این راه از تو یاری می خواهم و از تو کمک می طلبم که از این آزمایش بزرگ که موفق بیرون بیایم .

برادران و خواهران مسلمان ایران از شما می خواهم که پرچم اسلام را در سرتاسر دنیا به اهتزار در بیاورید و در تمام دنیا دین اسلام را پیاده کنید . در این راه شما سختیهای زیادی را تحمل کرده اید اما این انقلاب هنوز به هدف نهائی نرسیده است و تا رسیدن به هدف باید سختی و مشکلات فراوانی را تحمل کنید اما بخاطر خدا از پا ننشینید وپیش روید.

راه امام خمینی که راه خداست را ادامه دهید صراط مستقیم ، صراط امام خمینی است اگر لحضه ای از او نافرمانی کنید که انشاء ا... نمی کنید دوباره به همان وضع اول باز می گردد. ما پاسداران روح ا... با یاد حسین بن علی (عَلَیهِ السَلام) به جبهه می رویم و در راهی که او می جنگید می جنگیم و برای هدفی که او کشته شد کشته می شویم . بارخدایا به تمامی بستگان شهدا صبر عطاء فرما و آنها را در غم از دست دادن عزیزانشان محکم و استوار بدار.

پدر و مادر عزیزم امیدورام از شهادت من ناراحت نشوید زیرا در آیه هم آمده است شهید والاترین مقام را دارد این راهی است که همه شما باید آن را ادامه بدهید و بدانید بهترین را سعادت همین است . من این را با آگاهی کامل برگزیدم و برای حفظ دین خدا قدم بدین راه نهادم ، شما باید پیام رسان خون شهدا باشید و بدانید تمام این توطئه هائی که ابر قدرتها می کنند برای از بین بردن این راه و اسلام است و شما باید نگذارید این ظالمان کوچکترین ضربه ای به این انقلاب وراد کنند آگاه باشید آنها هیچوقت ساکت نمی نشینند همچنان در فکر توطئه های تازه تر هستند از روحانیت مباز و متعهد پیروی کنید و حامی آنها باشید که آنان ادامه دهندگان خط انبیاء هستند . ما همیشه از داخل ضربه خورده ایم و از منافقان ، مواظب این شیطان صفتان باشید و گول آنها را نخورید همچنان گوش بفرمان امام امت باشید و فقط فرمان او را اطاعت کنید در آخر از تمام فامیلها و دوستان آشنایان خانواده های محترم شهداء و ... می خواهم اگر از من بدی دیدند مرا ببخشند و حلالم کنند.

اما سخنی با پدر و مادرم : پدر و مادر که تمام مشکلات زندگی را تحمل نمودید و مرا به اینجا رساندید از اینکه نتوانستم در طی این مدت فرزندی شما بجا بیاورم و عصای دست شما گردم مرا ببخشید و مادر عزیزی که تمام زحمت را تحمل نمودید و مرا بزرگ نمودی از تو می خواهم که شیر خودت رابر من حلال کنی . مادرجان مبادا در شهادت من گریه کنی تو صبر داشته باش همانند هزاران مادر شهید که حتی جنازه فرزندشان هم بدستشان نرسیده و تو زینب ورا صبر داشته باش همواره فاطمه زهرا (س) و زینب کبری (عَلَیهِ السَلام) را الگوی خودت قرار بده و مادرم اگر فیض شهادت نصیبم شد ناراحت نباشید و افتخار کنید که چنین فرزندی داشته اید و تقدیم اسلام و امام گرید. اگر جنازه ام پیدا شد در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز دفن کنید. پدرم و برادرانم جنازه مرا دورتر از شهدا دفن کنید چون بنده گناهکارم ولیاقت ندارم که در کنار شهدا باشم . در ضمن در سر قبر من فقط یک پرچم سبز بزنید و چیز دیگر نصب نکنید . ای پدر و مادر و همسرم و ... از شما می خواهم وقتی بر سر مزار من می آئید اول بر سر مزار شهدا کمنام بروید بعد بر سر مزار من بیائید . اگر می خواهید برای من سوم و هفتم بدهید خیلی ساده باشد و بقیه خرج را به جبهه ها بدهید وگرنه من از شما راضی نمی شوم .

و اما همسرم : می دانم برای تو شوهر خوبی نبوده ام و حق همسری را اداء نکرده ام اگر از من رنجیده شده باشید امیدوارم انشاءا... مرا ببخشید اما فرزندان در نزد شما امانتی است الهی باید از آنها مواظبت کنید و آنها را اسلامی ببار بیاورید . انشاءا... برادرانم و پدر و مادرم شما هم از تربیت کردن آن بچه ها امیدوارم کوتاهی نفرمائید.

و اما دخترم و پسرم : از خداوند متعال می خواهم یک فردی بشوید کاملاً و پاسدار اسلام و انقلاب و یک فرد خداشناس و آگاه و اسلامی بشوید. انشاءا... و این وصیتنامه ام را نگه بدارید به بچه هایم بدهید..

والسلام

 

http://www.yurzaghoon.ir/VasiyatName/Abazar/ebrahimVakilZadeh.aspx

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مریم امیری ( جمعه 88/8/1 :: ساعت 11:58 صبح )

»» 5- وصیت نامه شهید مهدی صادقی

 

به نام ا... پاسدار حرمت خون شهیدان

انا لله و انا الیه راجعون

بنده مهدی صادقی فرزند صادق متولد 1343 از قائمشهر

اشهدا ان لا اله الا الله و اشهدان محمد رسول الله و اشهدان علی ولی الله

با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و ملت شهید پرور ایران و شهدای عزیز که جان بر کف در راه اعتلای اسلام به پیش رفتند و افتخار آفریدند و سلام درود فراوان بر خانواده شهیدان عزیز

خدایا به ما بفهمان که ناظر بر اعمال ما هستی، خدایا به ما قدرتی عطا فرما تا جزوه در راه تو و جزوه رضای تو نیندیشیم و عمل ننمائیم خدایا، افتخار شهادت سربازی امام زمان (عج) و عافیت به خیری به همه مسلمانان عنایت بفرما. خدایا، ایمان ما را توأم با تسلیم بی چون و چرای اوامرت بفرما.

خدایا رهبر عزیز و اسلامی‌یمان روح خدا خمینی را در پناه خودت که پناه بی پناهان و در غیبت امام زمانت حجت بر حق فرزند خلف مهدی فاطمه (س) محفوظ بدار. خدایا ما را در پناه خودت خالص بفرما. خدایا مرگ ما را اول راحتی مان قرار بده و شهادت را جایگزین.

پیامی به ملت قهرمان و مسلمان ایران دارم هر چند که خود را لایق پیام به ملت نمی‌دانم و آن اینکه ای ملت همان‌گونه که تاکنون در راه پیشبرد اهداف مقدس اسلامی‌یمان ثابت قدم بودید همچنان ثابت قدم بمانید و از هرگونه نفاق داخلی و خارجی خصوصا نفاق‌های داخلی پرهیز نمایید زیرا که به قول امام شیطان پیچیدگی و ریزکارهای زیادی دارد و از جماعت‌های خداپسندانه اسلامی غفلت نمایید پیامی به خانواده و بستگان خود دارم و آن هم اینکه اگر خدا منتی بر بنده و شما آشنایان عزیز گذاشت و افتخار بزرگ شهادت را نصیب بنده کوچک و گنهکارش عطا فرمود ناراحت نشوید زیرا بنده منحصر به خود ندانید بلکه منحصر به اسلام بدانید و نگویید که نکرده اگر زنده بود چنین و چنان می‌کرد می‌شد امیدوارم که این خواهش حقیرانه‌ام را پذیرا باشید و پیامی به خواهران محترم دارم و آن اینکه سنگر تسخیرناپذیر حجاب و تربیت اسلامی را از دست ندهند و بدانند که دخت گرامی پیامبر حضرت فاطمه سلام ا... الگوی آنهاست و سعی در وفق دادن خود به نمونه‌های اسلامی باشند زیرا جوانان ما اکنون در جبهه‌های جنگ تحمیلی صدام جانی در حال نبرد و حفظ اسلام در حال نبرد و مبارزه خواهند بود. ای خواهران محترم زینب گونه در رساندن پیام این شهیدان بگوش زن آینده سهمی بس عظیم خواهند داشت و خدا نکند که با اعمالتان از این عهد مهم برنیائیم زیرا رضای فاطمه(س) رضای خداست و غصب فاطمه غصب خداست. در خاتمه سلام پر از مهر و محبت و گرم مرا به آن وجود محترم حضرت امام خمینی(ره) برسانید که خیلی مشتاق دیدار نورانی‌اش بودم اما متأسفانه فیض حاصل نشد دیگر عرضی ندارم شما را به خدا می‌سپارم.

والسلام

به امید پیروزی اسلام و مسلمین و حکومت امام مهدی (عج)

ان الارض یرثها عبادی الصالحون

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار. آمین.

 

http://www.yurzaghoon.ir/VasiyatName/Abazar/MehdiSadeghei.aspx

 

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مریم امیری ( جمعه 88/8/1 :: ساعت 11:56 صبح )

»» 6- وصیت نامه شهید محمد ابراهیم اسدی

 

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

 

سلام، سلام گرم و صمیمانه امت اسلام و شیعیان منتظر فرج بر منجی و منتقم واقعی امام زمان (عج) سلامی گرم و خالصانه از دل میلیونها عاشق بروح خدا خمینی بت شکن، سلام بر رزمندگان پرشور عاشق، ایثارگران و سنگردارن طریق نور و طلیعه داران آزادی کربلای معلا و قدس عزیز ، سلام بر شهیدان همیشه جاوید و جان باختگان معشوق خود ا... ، آری سلام بر شهیدان که چون شمعی سوختند و چراغ راهنمای همیشه روشن محفل بشریت شدند و منبعی از نور گشتند که فوران خونهای مطهر بحق ریخته شده شان طلیعه پیروزیهای پی در پی ظفرمندان سپاهیان اسلام است .

امت شهید پرور ما روزهای سیه پوشی همه روزه امت حزب ا... و روزهای جنایت منافقین و امام سراسر غم و اندوه ملت و روزهای فریاد (( این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست )) را از خاطره ها نبرده اند .

امت حزب ا... ، نیک میدانند که در اوج شقاوتها و بیرحمیهای همه جانبه وابستگان به استکبار جهانی بود که مظلومان انقلاب، مظلومانه سر بر آستان خاک گذاردند و چقدر قدرتمندانه با خون خویش، تاریخ را بنفع خویش رقم زده و نام و راهشان را در صفحات زرین تاریخ به ثبت رسانده اند .

آری در تداوم اینگونه جنایتها بود که استکبار جهانی سرسپرده ترین و وحشی ترین مزدور حلقه بود و ویرانیها و اینجا سرآغاز تکرار جنایات نازیان هیتلر و چنگیز بود و مغول و استکبار بر این امید که چند صباحی رقصی مستانه بر شهرهایمان که بر خون شهیدانمان نماید . اما زهی خیال باطل که (( ان کیدا شیطان کان ضعیفا )) اینکه هر روز شاهد بخاک و خون غلتیدن امت مسلمان ایران هستیم چیزی نیست جز اینکه بزرگترین گناه را از نظر ابرجنایتکاران انجام داده ایم و آن اینکه مردم رسالت خود را در برابر انقلاب اسلامی و خونهای شهدایشان پایان یافته تلقی نمیکنند . آری در این میان مردم خداجوی و عاشق و همیشه در صحنه، محمد ابراهیم سربازی مخلص و جان برکفی ایثارگر و لبیک گویی همیشه بیدار از میان ارتشیان غیور داوطلبانه عازم خط مقدم میشود تا نه ابراهیم وار ، اسماعیلش را که حسین گونه جان شیرین خویش را در طبق اخلاص تقدیم خدایش نماید و چنین کرد که مصداق واقعی اعلی من العمل اینگونه جان باختن است و اینک مروری کوتاه بر زندگی کوتاه لکن سراسر پرثمر این بزرگ سرباز امام زمان (عج) شهید (( محمد ابراهیم اسدی ))

 

http://www.yurzaghoon.ir/VasiyatName/Abazar/MohammadEbrahimAsadi.aspx

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مریم امیری ( جمعه 88/8/1 :: ساعت 11:55 صبح )

»» 7- وصیت نامه شهید علی بافنده

 

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت هدیه ایست الهی که نصیب بندگان خاص می شود.                    

                                                                                                                            (( امام خمینی رحمه الله علیه))

با درود بر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران امام خمینی و با سلام ودرود فراوان بر رزمندگان خطه خونرنگ ایران و با درود بر ارواح پاک طیبه شهیدان صدر اسلام بخصوص شهدای انقلاب اسلامی ایران قدم بر میدارند.
ای خانواده عزیزم، هدفم از جبهه رفتن این نیست که برای جاه و مقام و منزلتی بروم ، من می روم به جبهه جهت بر پا ماندن اسلام و قرآن و میهن ، می روم می جنگم تا مردم میهن خودم در آسایش و در آزادی زندگی کنند و دیگر اینکه برای یاری حسین(ع) که فرمود کیست مرا یاری کند و به قول رزمندگان ما اهل کوفه نیستیم امام تنها بماند می روم و می روم تا قبر ابا عبدالحسین را از دست دژخیمان آزاد کنم و بعد آن از راه کربلا به یاری قدس برویم و نماز را در آنجا برگزار کنیم.
مادر جان همانطور که امام حسین تمام فرزندان خود را فدای اسلام کرد ، پس چرا من نتوانم خود را در راه حسین و خدایش فدا کنم. پدر و مادری که از اول که زندگی را آغاز کردم و با محبتهائی که در حق من انجام دادید بسیار متشکرم ، اما معذرت می خواهم که نتوانستم محبت گرانبهای شما را به انجام برسانم . برادر عزیز انشاء ا... که همیشه در راه اسلام قدم برداری و هیچگاه از دین و قرآن غافل مشو و سعی کن دوستان خوب و خداپرست برای خود انتخاب کن تا از اسلام دوری نکنی . خواهران گرامی من انشاء ا... که راه زینب را ادامه دهید و یک خواهر حزب ا... و با حجاب برای جامعه و الگویی برای نسلهای آینده خود باشید . انشاء ا.. مادرعزیزم این وصیت نامه را به تو می سپارم و از تو می خواهم که اگر خداوند بزرگ خواسته باشد و نصیب من شود که شهید شوم مرا در سید نظام به خاک بسپارید .
چند توصیه به برادران انجمن خود دارم :
شما ای برادران انجمن اسلامی که در پشت جبهه هستید شما هم وظیفه تان این است نگذارید این منافقان در شهر فعالیت کنند و کارهای بی حجاب و غیره خود را ادامه دهند .
به یاد شهید حسین کربلا نوشته در تاریخ 22/6/65 شنبه ماه محرم شب تاسوعا خانواده گرامی اگر اشکالی در وصیت نامه من وجود دارد کامل کنید .
متشکرم  خداحافظ همگی شما، علی بافنده

 

http://www.yurzaghoon.ir/VasiyatName/Abazar/aliBafandeh.aspx

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مریم امیری ( جمعه 88/8/1 :: ساعت 11:54 صبح )

»» 8- وصیت نامه شهید علیرضا بزرگی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

" و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون "

 

بادرود وسلام بر مهدی صاحب الزمان منجی عالم بشریت و برپاکننده عدل و داد و سلام بر نائب بر حقش امام خمینی با سلام و درود به ارواح پاک شهدای صدر اسلام و شهدای انقلاب اسلامی بخصوص شهدای جنگ تحمیلی و با سلا بی پایان به تمامی خانواده ها ارجمند شهداء
همانگونه ای که خداوند در قرآن کریم می فرمایند با کافران جهاد کنید تا فتنه و فساد از روی زمین برطرف شود من نیز به گفته خداوند لبیک می گویم و این راهی که می روم نیز افتخار می کنم .
همانطوریکه امام حسین (ع) برای حفظ اسلام از جان و مال گذشت لازم است ملت ایران که حسین را الگوی کار خود قرار می دهند و جوانهای زیادی داده اند تا این انقلاب به پیروزی برسد برای حفظ ان که همان حفظ اسلام است با تمام قدرت بر این خصم زبون که چند سالی است که جنگ را بر ما تحمیل کرده است یورش برند و انشاءالله پرچم اسلام را در جهان به اهتزاز درآوریم از امت شهیدپرور تقاضا دارم که امام امت را تنها نگذارید و همیشه وحدت و همبستگی داشته باشند پدر و مادر عزیزم می دانم که زحمات زیادی را برایم کشید ولی هرگز نمی توانستم جواب آن همه محبت شما را به هم بدهم تقدیر چنین شد که من از بین شما بروم و از شما تقاضا دارم که مرا حلال کنید از پدر خواهر و برادرانم اگر بدی از من دیدند به بزرگواریشان ببخشند از دوستان وآشنایان برایم حلالیت بطلبید .
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
علیرضا بزرگی
14/6/65

 

 

http://www.yurzaghoon.ir/VasiyatName/Abazar/aliRezaBozorgi.aspx

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مریم امیری ( جمعه 88/8/1 :: ساعت 11:53 صبح )

»» 9- وصیت نامه شهید حاج امینی

 

لا حول ولا قوه الا بالله
سلام بر خدا وشهیدان خدا و بندگان پاک و مخلص او.
بعد از مدتها کشمکش درونی که هنوز هم آزارم می دهد برای رهایی از این زجر به این نتیجه رسیده ام وآن در این جمله خلاصه می شود:
خدایا        « عاشقم کن»
از اینکه بنده بد و گنهکار خدایم سخت شرمنده ام و وقتی یاد گناهانم میافتم آرزوی مرگ می کنم ولی باز چاره ام نمی شود.
خالقا تو را به خودت قسم.تو رابه پیامیران نمی دانم چه بگویم این تجربه تلخ یا این وصیت نامه یا این پیام  و یا در اصل این خواهش و تقاضای عاجزانه را می خوانید
اگر من هم به آرزویم رسیدم و دل از این دنیا کندم بدانید  که نالایق ترین بنده ها هم میتوانند به خواست او به بالاترین درجات دست یابند.البته در این امر شکی نیست ولی بار دیگر به عینه دیده اید که بنده گنهکار خدا به آرزویش رسیده است.
یارب زکرم برمن درویش نگر                                           برمن منگر  بر کرم   خویش نگر
هر چند نیم لایق بخشایش تو                                            بر حال من خسته و امامان زجر کشیده و معصومت قسم
 «بیا و عاشقم کن»
اگرچنین کنی دیگر هیچ نمیخواهم چون همه چیز دارم.می دانم اگر چنین کنی از این بند رهایی یافته و دیگر به سویت پر .....
ای کسانی که این نوشته یا بهتر بگویم این سوز دل، دل ریش نگر
بیایید و به خاکش بیافتید و زارزار گریه کنید و امیدوار بخشایش و کرمش باشید وبا او آشتی کنید زیرا بیش ازحد مهربان و بخشنده است.فقط کافیست یکبار از ته دل صدایش کنید دیگر مال خودتان نیستید و مال او می شوید ودیگر هر چه بکند او می کند و هر کجا که می برد او می برد.ولی در این راه آماده و حاضر به تقبل هر گونه رنج و سختی همانند مظلوم کربلا حسین و پیامدار او زینب باشید هرچند سختی ورنجهای ما  در مقایسه با آنها نمی تواند قطره ای از دریا باشد
ودر عوض آن چیز که برای شما می ماند......
 وآن بسیار شیرین است
در راه طلب     پای  فلک   آبله    دارد           این وادی عشق است و دو صد مرحله دارد
درد و غم ورنج است وبلا زاد ره عشق            هر   مرحله  صد  گمشده  این   قافله   دارد
صد مرحله را عشق به یک گام رود لیک          در  هر قدم این ره چه کند صد  تله دارد
گر   دست   مر ا جاذبه    عشق     نگیرد            فریاد نه جان  زاد  و   نه  دل  راحله  دارد

شنبه 7/4/65 ساعت 5 بعد از ظهر
بنده مخلص وگنهکار :امیر حاج امینی

http://www.zakerin.ir/forum/index.php?topic=879.70;wap2

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مریم امیری ( جمعه 88/8/1 :: ساعت 11:51 صبح )

»» 10- وصیت نامه شهید حسین خرازی

 

خطاب به فرماندهان و رزمندگان اسلام:
- ما لشگر امام حسینیم، حسین وار هم باید بجنگیم، اگر بخواهیم قبر شش گوشه امام حسین (ع) را در آغوش بگیریم کلامی‌ و دعایی جز این نباید داشته باشیم: «اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.»
- اگر در پیروزی‌ها خودمان را دخیل بدانیم این حجاب است برای ما، این شاید انکار خداست.
- اگر برای خدا جنگ می‌کنید احتیاج ندارد به من و دیگری گزارش کنید. گزارش را نگه دارید برای قیامت. اگر کار برای خداست گفتنش برای چه؟
- در مشکلات است که انسانها آزمایش می‌شوند. صبر پیشه کنید که دنیا فانی است و ما معتقد به معاد هستیم.
- هر چه که می‌کشیم و هر چه که بر سرمان می‌آید از نافرمانی خداست و همه ریشه در عدم رعایت حلال و حرام خدا دارد.
- سهل‌انگاری و سستی در اعمال عبادی تاثیر نامطلوبی در پیروزی‌ها دارد.
- همه ما مکلفیم و وظیفه داریم با وجود همه نارسایی‌ها بنا به فرمان رهبری، جنگ را به همین شدت و با منتهای قدرت ادامه بدهیم زیرا ما بنا بر احساس وظیفه شرعی می‌جنگیم نه به قصد پیروزی تنها.
- مطبوعات ما جنگ را درشت می‌نویسد، درست نمی‌نویسد.
- مسأله من تنها جنگ است و در همانجا هم مسأله من حل می‌شود.
- همواره سعی‌مان این باشد که خاطره شهدا را در ذهنمان زنده نگه داریم و شهدا را به عنوان یک الگو در نظر داشته باشیم که شهدا راهشان راه انبیاست و پاسداران واقعی هستند که در این راه شهید شدند.
- من علاقمندم که با بی‌آلایشی تمام، همیشه در میان بسیجی‌ها باشم و به درد دل آنها برسم.
وصیت نامه اول:
... از مردم می‌خواهم که پشتیبان ولایت فقیه باشند، راه شهدای ما راه حق است، اول می‌خواهم که آنها مرا بخشیده و شفاعت مرا در روز جزا کنند و از خدا می‌خواهم که ادامه‌دهنده راه آنها باشم. آنهایی که با بودنشان و زندگی‌شان به ما درس ایثار دادند. با جهادشان درس مقاومت و با رفتنشان درس عشق به ما آموختند. از مسئولین عزیز و مردم حزب‌الهی می‌خواهم که در مقابل آن افرادی که نتوانستند از طریق عقیده، مردم را از انقلاب دور و منحرف کنند و الان در کشور دست به مبارزه دیگری از طریق اشاعه فساد و فحشا و بی‌حجابی زده‌اند در مقابل آنها ایستادگی کنید و با جدیت هر چه تمامتر جلو این فسادها را بگیرید.
وصیت نامه دوم :
استغفرالله، خدایا امان از تاریکی و تنگی و فشار قبر و سوال نکیر و منکر در روز محشر و قیامت، به فریادم برس. خدایا دلشکسته و مضطرم، صاحب پیروزی و موفقیت تو را می‌دانم و بس. و بر تو توکل دارم. خدایا تا زمان عملیات، فاصله زیادی نیست، خدایا به قول امام خمینی [ره] تو فرمانده کل قوا هستی، خودت رزمندگان را پیروز گردان، شر مدام کافر را از سر مسلمین بکن. خدایا! از مال دنیا چیزی جز بدهکاری و گناه ندارم. خدایا! تو خود توبه مرا قبول کن و از فیض عظمای شهادت نصیب و بهره‌مندم ساز و از تو طلب مغفرت و عفو دارم ... می‌دانم در امر بیت المال امانتدار خوبی نبودم و ممکن است زیاده‌روی کرده باشم، خلاصه برایم رد مظالم کنید و آمرزش بخواهید.

والسلام


حسین خرازی - 1/10/1365 

 

 

سخنان مقام معظم رهبری در مورد شهید
بسم الله الرحمن الرحیم
سردار رشید اسلام و پرچمدار جهاد و شهادت، برادر شهید، حاج حسین خرازی به لقاء الله شتافت و به ذخیره ای از ایمان و تقوا و جهاد و تلاش شبانه روزی برای خدا و نبردی بی امان با دشمنان خدا، در آسمان شهادت پرواز کرد و بر آسمان رحمت الهی فرود آمد. او که در طول 6  سال جنگ قله هایی از شرف و افتخار را فتح کرده بود اینک به قله رفیع شهادت دست یافته است و او که هل من ناصر ینصرنی زمان را با همه وجود لبیک گفته بود اکنون به زیارت مولایش امام حسین (ع) نایل آمده است و او که در جمع یاران لشگر سرافراز امام حسین (ع) عاشقانه به سوی دیار محبوب می‌تاخت، پیش از دیگر یاران، به منزل رسیده و به فوز دیدار نایل آمده است. آری، او پاداش جهاد صادقانه خود رااکنون گرفته و با نوشیدن جام شهادت سبکبال، در جمع شهدا و صالحین درآمده است. زندگی و سرنوشت این شهید عزیز و هزاران نفس طیبه‌ای که در این وادی قدم زده‌اند، صفحه درخشنده‌ای ازتاریخ این ملت است. ملتی که در راه اجرای احکام خدا و حاکمیت دین خدا و دفاع از مستضعفین و نبرد با مستکبرین، عزیزترین سرمایه خود را نثار می‌کند و جوانان سرافرازش پشت پا به همه دلبستگی‌های مادی زده پای در میدان فداکاری نهاده و با همه توان مبارزه می‌کنند و جان بر سر این کار می‌گذارند. چنین ملتی بر همه موانع فائق خواهد آمد و همه دشمنان را به زانو در خواهد آورد. ما پس از هشت سال دفاع مقدس همه جانبه و 6 سال تحمل جنگ تحمیلی، نشانه‌های این فرجام مبارک را مشاهده می‌کنیم و یقینا نصرت الهی در انتظار این ملت مؤمن در مبارزه ایثارگر است...سید علی خامنه‌ای10/12/1365 

 

http://sangar.pib.ir/58983/

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مریم امیری ( جمعه 88/8/1 :: ساعت 11:44 صبح )

   1   2   3      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن
شعر
نقش امام خمینی(رحمت الله علیه) در رهبری انقلاب اسلامی
خاطرات آفتاب
سروده های انقلابی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 9
>> بازدید دیروز: 3
>> مجموع بازدیدها: 43802
» درباره من

آخرین منجی

» آرشیو مطالب
مهر 1388
آبان 1388
اسفند 1388

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب