سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم از خدایى بترسید که اگر گفتید مى‏شنود و اگر در دل نهفتید مى‏داند . و بر مرگى پیشى گیرید که اگر از آن گریختید به شما مى‏رسد ، و اگر ایستادید شما را مى‏گیرد ، و اگر فراموشش کردید شما را به یاد مى‏آرد . [نهج البلاغه]
آخرین منجی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» 4- وصیت نامه شهید ابراهیم وکیل زاده

 

وَلاتَقُولُو لِمَن یُقتَلُ فی سَبیلِ اللهِ اَمواتٌ بَل اَحیآءٌ وَ لکِن لا تَشعُرُونَ

به کسی که در راه خدا شهید می شود مرده نگوئید ، آنها نمرده اند بلکه زنده اند ولی شما این واقعیت را درک نمی کنید .

( بقره 154 )

در زمانی که انقلاب اسلامی ایران می رود تا سیر تکاملی خود را طی کند و به جهانی شدن خود هرچه نزدیکتر شود و آمریکا و شوروی و وابستگانشان از جهانی شدن انقلاب اسلامی ما می ترسند و می لرزند اول گروهکهای ضد خلقی را تقویت کردند تا در کردستان تشنج بوجود بیاورند و پاسداران و سربازان را بکشند و برای نابودی انقلاب اسلامی و اسلام عزیز بکوشند .

اما دیدند که تیرشان به سنگ خورد . بعد آمدند صدام یزید کافر را برای اینکار انتخاب کردند که باز هم انشاء ا... تیرشان به سنگ می خورد و ما پیروز هستیم . و این ما هستیم که باید برای مبارزه با کافران ، مشرکین و منافقین به مرزهای کشور برویم.

اما انتظاری که ما از ملت غیور ایران داریم این است که لیبرالها ، ملی گراها و ... را شناخته و با آنها مبارزه کنند و نگذارند که آنها ما را به طرف غرب و یا شرق بکشند . ای ملت غیور شما را بخدا قدر رهبر عزیز را بدانید و حرفهایش را گوش فرا دهید و فرموده هایش را موبمو عمل کنید و نگذارید که ملی گراها و لیبرالها و ... روحانیت مبارز را بکوبند و بعد از روحانیت نوبت به امام (خدای نا کرده) برسد ، خلاصه ، ای عزیزان هوشیار و تیزبین باشید.

خدایا فردا به جبهه می روم فردا روزیست که به آرزوی دیرینه خود می رسم آرزوی رفتن به جبهه ، آرزوی رفتن و به مقصد رسیدن ، رفتن و به ا ... رسیدن. خدایا در این راه از تو یاری می خواهم و از تو کمک می طلبم که از این آزمایش بزرگ که موفق بیرون بیایم .

برادران و خواهران مسلمان ایران از شما می خواهم که پرچم اسلام را در سرتاسر دنیا به اهتزار در بیاورید و در تمام دنیا دین اسلام را پیاده کنید . در این راه شما سختیهای زیادی را تحمل کرده اید اما این انقلاب هنوز به هدف نهائی نرسیده است و تا رسیدن به هدف باید سختی و مشکلات فراوانی را تحمل کنید اما بخاطر خدا از پا ننشینید وپیش روید.

راه امام خمینی که راه خداست را ادامه دهید صراط مستقیم ، صراط امام خمینی است اگر لحضه ای از او نافرمانی کنید که انشاء ا... نمی کنید دوباره به همان وضع اول باز می گردد. ما پاسداران روح ا... با یاد حسین بن علی (عَلَیهِ السَلام) به جبهه می رویم و در راهی که او می جنگید می جنگیم و برای هدفی که او کشته شد کشته می شویم . بارخدایا به تمامی بستگان شهدا صبر عطاء فرما و آنها را در غم از دست دادن عزیزانشان محکم و استوار بدار.

پدر و مادر عزیزم امیدورام از شهادت من ناراحت نشوید زیرا در آیه هم آمده است شهید والاترین مقام را دارد این راهی است که همه شما باید آن را ادامه بدهید و بدانید بهترین را سعادت همین است . من این را با آگاهی کامل برگزیدم و برای حفظ دین خدا قدم بدین راه نهادم ، شما باید پیام رسان خون شهدا باشید و بدانید تمام این توطئه هائی که ابر قدرتها می کنند برای از بین بردن این راه و اسلام است و شما باید نگذارید این ظالمان کوچکترین ضربه ای به این انقلاب وراد کنند آگاه باشید آنها هیچوقت ساکت نمی نشینند همچنان در فکر توطئه های تازه تر هستند از روحانیت مباز و متعهد پیروی کنید و حامی آنها باشید که آنان ادامه دهندگان خط انبیاء هستند . ما همیشه از داخل ضربه خورده ایم و از منافقان ، مواظب این شیطان صفتان باشید و گول آنها را نخورید همچنان گوش بفرمان امام امت باشید و فقط فرمان او را اطاعت کنید در آخر از تمام فامیلها و دوستان آشنایان خانواده های محترم شهداء و ... می خواهم اگر از من بدی دیدند مرا ببخشند و حلالم کنند.

اما سخنی با پدر و مادرم : پدر و مادر که تمام مشکلات زندگی را تحمل نمودید و مرا به اینجا رساندید از اینکه نتوانستم در طی این مدت فرزندی شما بجا بیاورم و عصای دست شما گردم مرا ببخشید و مادر عزیزی که تمام زحمت را تحمل نمودید و مرا بزرگ نمودی از تو می خواهم که شیر خودت رابر من حلال کنی . مادرجان مبادا در شهادت من گریه کنی تو صبر داشته باش همانند هزاران مادر شهید که حتی جنازه فرزندشان هم بدستشان نرسیده و تو زینب ورا صبر داشته باش همواره فاطمه زهرا (س) و زینب کبری (عَلَیهِ السَلام) را الگوی خودت قرار بده و مادرم اگر فیض شهادت نصیبم شد ناراحت نباشید و افتخار کنید که چنین فرزندی داشته اید و تقدیم اسلام و امام گرید. اگر جنازه ام پیدا شد در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز دفن کنید. پدرم و برادرانم جنازه مرا دورتر از شهدا دفن کنید چون بنده گناهکارم ولیاقت ندارم که در کنار شهدا باشم . در ضمن در سر قبر من فقط یک پرچم سبز بزنید و چیز دیگر نصب نکنید . ای پدر و مادر و همسرم و ... از شما می خواهم وقتی بر سر مزار من می آئید اول بر سر مزار شهدا کمنام بروید بعد بر سر مزار من بیائید . اگر می خواهید برای من سوم و هفتم بدهید خیلی ساده باشد و بقیه خرج را به جبهه ها بدهید وگرنه من از شما راضی نمی شوم .

و اما همسرم : می دانم برای تو شوهر خوبی نبوده ام و حق همسری را اداء نکرده ام اگر از من رنجیده شده باشید امیدوارم انشاءا... مرا ببخشید اما فرزندان در نزد شما امانتی است الهی باید از آنها مواظبت کنید و آنها را اسلامی ببار بیاورید . انشاءا... برادرانم و پدر و مادرم شما هم از تربیت کردن آن بچه ها امیدوارم کوتاهی نفرمائید.

و اما دخترم و پسرم : از خداوند متعال می خواهم یک فردی بشوید کاملاً و پاسدار اسلام و انقلاب و یک فرد خداشناس و آگاه و اسلامی بشوید. انشاءا... و این وصیتنامه ام را نگه بدارید به بچه هایم بدهید..

والسلام

 

http://www.yurzaghoon.ir/VasiyatName/Abazar/ebrahimVakilZadeh.aspx

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مریم امیری ( جمعه 88/8/1 :: ساعت 11:58 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن
شعر
نقش امام خمینی(رحمت الله علیه) در رهبری انقلاب اسلامی
خاطرات آفتاب
سروده های انقلابی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 11
>> بازدید دیروز: 8
>> مجموع بازدیدها: 43770
» درباره من

آخرین منجی

» آرشیو مطالب
مهر 1388
آبان 1388
اسفند 1388

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب