سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون زیاد بن ابیه را به جاى عبد اللّه پسر عباس به فارس و شهرهاى تابع آن حکومت داد ، در گفتارى دراز که او را از گرفتن خراج پیش از رسیدن وقت آن نهى فرمود گفت : ] کار به عدالت کن و از ستم و بیداد بپرهیز که ستم رعیت را به آوارگى وادارد و بیدادگرى شمشیر را در میان آرد . [نهج البلاغه]
آخرین منجی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» 7- وصیت نامه شهید علی بافنده

 

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت هدیه ایست الهی که نصیب بندگان خاص می شود.                    

                                                                                                                            (( امام خمینی رحمه الله علیه))

با درود بر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران امام خمینی و با سلام ودرود فراوان بر رزمندگان خطه خونرنگ ایران و با درود بر ارواح پاک طیبه شهیدان صدر اسلام بخصوص شهدای انقلاب اسلامی ایران قدم بر میدارند.
ای خانواده عزیزم، هدفم از جبهه رفتن این نیست که برای جاه و مقام و منزلتی بروم ، من می روم به جبهه جهت بر پا ماندن اسلام و قرآن و میهن ، می روم می جنگم تا مردم میهن خودم در آسایش و در آزادی زندگی کنند و دیگر اینکه برای یاری حسین(ع) که فرمود کیست مرا یاری کند و به قول رزمندگان ما اهل کوفه نیستیم امام تنها بماند می روم و می روم تا قبر ابا عبدالحسین را از دست دژخیمان آزاد کنم و بعد آن از راه کربلا به یاری قدس برویم و نماز را در آنجا برگزار کنیم.
مادر جان همانطور که امام حسین تمام فرزندان خود را فدای اسلام کرد ، پس چرا من نتوانم خود را در راه حسین و خدایش فدا کنم. پدر و مادری که از اول که زندگی را آغاز کردم و با محبتهائی که در حق من انجام دادید بسیار متشکرم ، اما معذرت می خواهم که نتوانستم محبت گرانبهای شما را به انجام برسانم . برادر عزیز انشاء ا... که همیشه در راه اسلام قدم برداری و هیچگاه از دین و قرآن غافل مشو و سعی کن دوستان خوب و خداپرست برای خود انتخاب کن تا از اسلام دوری نکنی . خواهران گرامی من انشاء ا... که راه زینب را ادامه دهید و یک خواهر حزب ا... و با حجاب برای جامعه و الگویی برای نسلهای آینده خود باشید . انشاء ا.. مادرعزیزم این وصیت نامه را به تو می سپارم و از تو می خواهم که اگر خداوند بزرگ خواسته باشد و نصیب من شود که شهید شوم مرا در سید نظام به خاک بسپارید .
چند توصیه به برادران انجمن خود دارم :
شما ای برادران انجمن اسلامی که در پشت جبهه هستید شما هم وظیفه تان این است نگذارید این منافقان در شهر فعالیت کنند و کارهای بی حجاب و غیره خود را ادامه دهند .
به یاد شهید حسین کربلا نوشته در تاریخ 22/6/65 شنبه ماه محرم شب تاسوعا خانواده گرامی اگر اشکالی در وصیت نامه من وجود دارد کامل کنید .
متشکرم  خداحافظ همگی شما، علی بافنده

 

http://www.yurzaghoon.ir/VasiyatName/Abazar/aliBafandeh.aspx

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مریم امیری ( جمعه 88/8/1 :: ساعت 11:54 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن
شعر
نقش امام خمینی(رحمت الله علیه) در رهبری انقلاب اسلامی
خاطرات آفتاب
سروده های انقلابی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 13
>> بازدید دیروز: 8
>> مجموع بازدیدها: 43772
» درباره من

آخرین منجی

» آرشیو مطالب
مهر 1388
آبان 1388
اسفند 1388

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب