سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] فرزند را بر پدر حقى است و پدر را بر فرزند حقى . حق پدر بر فرزند آن بود که فرزند در هر چیز ، جز نافرمانى خداى سبحان ، او را فرمان برد ، و حق فرزند بر پدر آن است که او را نام نیکو نهد و نیکش ادب آموزد و قرآنش تعلیم دهد . [نهج البلاغه]
آخرین منجی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» 5- وصیت نامه شهید مهدی صادقی

 

به نام ا... پاسدار حرمت خون شهیدان

انا لله و انا الیه راجعون

بنده مهدی صادقی فرزند صادق متولد 1343 از قائمشهر

اشهدا ان لا اله الا الله و اشهدان محمد رسول الله و اشهدان علی ولی الله

با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و ملت شهید پرور ایران و شهدای عزیز که جان بر کف در راه اعتلای اسلام به پیش رفتند و افتخار آفریدند و سلام درود فراوان بر خانواده شهیدان عزیز

خدایا به ما بفهمان که ناظر بر اعمال ما هستی، خدایا به ما قدرتی عطا فرما تا جزوه در راه تو و جزوه رضای تو نیندیشیم و عمل ننمائیم خدایا، افتخار شهادت سربازی امام زمان (عج) و عافیت به خیری به همه مسلمانان عنایت بفرما. خدایا، ایمان ما را توأم با تسلیم بی چون و چرای اوامرت بفرما.

خدایا رهبر عزیز و اسلامی‌یمان روح خدا خمینی را در پناه خودت که پناه بی پناهان و در غیبت امام زمانت حجت بر حق فرزند خلف مهدی فاطمه (س) محفوظ بدار. خدایا ما را در پناه خودت خالص بفرما. خدایا مرگ ما را اول راحتی مان قرار بده و شهادت را جایگزین.

پیامی به ملت قهرمان و مسلمان ایران دارم هر چند که خود را لایق پیام به ملت نمی‌دانم و آن اینکه ای ملت همان‌گونه که تاکنون در راه پیشبرد اهداف مقدس اسلامی‌یمان ثابت قدم بودید همچنان ثابت قدم بمانید و از هرگونه نفاق داخلی و خارجی خصوصا نفاق‌های داخلی پرهیز نمایید زیرا که به قول امام شیطان پیچیدگی و ریزکارهای زیادی دارد و از جماعت‌های خداپسندانه اسلامی غفلت نمایید پیامی به خانواده و بستگان خود دارم و آن هم اینکه اگر خدا منتی بر بنده و شما آشنایان عزیز گذاشت و افتخار بزرگ شهادت را نصیب بنده کوچک و گنهکارش عطا فرمود ناراحت نشوید زیرا بنده منحصر به خود ندانید بلکه منحصر به اسلام بدانید و نگویید که نکرده اگر زنده بود چنین و چنان می‌کرد می‌شد امیدوارم که این خواهش حقیرانه‌ام را پذیرا باشید و پیامی به خواهران محترم دارم و آن اینکه سنگر تسخیرناپذیر حجاب و تربیت اسلامی را از دست ندهند و بدانند که دخت گرامی پیامبر حضرت فاطمه سلام ا... الگوی آنهاست و سعی در وفق دادن خود به نمونه‌های اسلامی باشند زیرا جوانان ما اکنون در جبهه‌های جنگ تحمیلی صدام جانی در حال نبرد و حفظ اسلام در حال نبرد و مبارزه خواهند بود. ای خواهران محترم زینب گونه در رساندن پیام این شهیدان بگوش زن آینده سهمی بس عظیم خواهند داشت و خدا نکند که با اعمالتان از این عهد مهم برنیائیم زیرا رضای فاطمه(س) رضای خداست و غصب فاطمه غصب خداست. در خاتمه سلام پر از مهر و محبت و گرم مرا به آن وجود محترم حضرت امام خمینی(ره) برسانید که خیلی مشتاق دیدار نورانی‌اش بودم اما متأسفانه فیض حاصل نشد دیگر عرضی ندارم شما را به خدا می‌سپارم.

والسلام

به امید پیروزی اسلام و مسلمین و حکومت امام مهدی (عج)

ان الارض یرثها عبادی الصالحون

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار. آمین.

 

http://www.yurzaghoon.ir/VasiyatName/Abazar/MehdiSadeghei.aspx

 

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مریم امیری ( جمعه 88/8/1 :: ساعت 11:56 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن
شعر
نقش امام خمینی(رحمت الله علیه) در رهبری انقلاب اسلامی
خاطرات آفتاب
سروده های انقلابی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 4
>> بازدید دیروز: 8
>> مجموع بازدیدها: 43763
» درباره من

آخرین منجی

» آرشیو مطالب
مهر 1388
آبان 1388
اسفند 1388

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب