سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه برادرش را در کاری ناپسند ببیند و بتواند او را از آن بازدارد و این کار را نکند، به او خیانت کرده است . [امام صادق علیه السلام]
آخرین منجی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» 6- وصیت نامه شهید محمد ابراهیم اسدی

 

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

 

سلام، سلام گرم و صمیمانه امت اسلام و شیعیان منتظر فرج بر منجی و منتقم واقعی امام زمان (عج) سلامی گرم و خالصانه از دل میلیونها عاشق بروح خدا خمینی بت شکن، سلام بر رزمندگان پرشور عاشق، ایثارگران و سنگردارن طریق نور و طلیعه داران آزادی کربلای معلا و قدس عزیز ، سلام بر شهیدان همیشه جاوید و جان باختگان معشوق خود ا... ، آری سلام بر شهیدان که چون شمعی سوختند و چراغ راهنمای همیشه روشن محفل بشریت شدند و منبعی از نور گشتند که فوران خونهای مطهر بحق ریخته شده شان طلیعه پیروزیهای پی در پی ظفرمندان سپاهیان اسلام است .

امت شهید پرور ما روزهای سیه پوشی همه روزه امت حزب ا... و روزهای جنایت منافقین و امام سراسر غم و اندوه ملت و روزهای فریاد (( این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست )) را از خاطره ها نبرده اند .

امت حزب ا... ، نیک میدانند که در اوج شقاوتها و بیرحمیهای همه جانبه وابستگان به استکبار جهانی بود که مظلومان انقلاب، مظلومانه سر بر آستان خاک گذاردند و چقدر قدرتمندانه با خون خویش، تاریخ را بنفع خویش رقم زده و نام و راهشان را در صفحات زرین تاریخ به ثبت رسانده اند .

آری در تداوم اینگونه جنایتها بود که استکبار جهانی سرسپرده ترین و وحشی ترین مزدور حلقه بود و ویرانیها و اینجا سرآغاز تکرار جنایات نازیان هیتلر و چنگیز بود و مغول و استکبار بر این امید که چند صباحی رقصی مستانه بر شهرهایمان که بر خون شهیدانمان نماید . اما زهی خیال باطل که (( ان کیدا شیطان کان ضعیفا )) اینکه هر روز شاهد بخاک و خون غلتیدن امت مسلمان ایران هستیم چیزی نیست جز اینکه بزرگترین گناه را از نظر ابرجنایتکاران انجام داده ایم و آن اینکه مردم رسالت خود را در برابر انقلاب اسلامی و خونهای شهدایشان پایان یافته تلقی نمیکنند . آری در این میان مردم خداجوی و عاشق و همیشه در صحنه، محمد ابراهیم سربازی مخلص و جان برکفی ایثارگر و لبیک گویی همیشه بیدار از میان ارتشیان غیور داوطلبانه عازم خط مقدم میشود تا نه ابراهیم وار ، اسماعیلش را که حسین گونه جان شیرین خویش را در طبق اخلاص تقدیم خدایش نماید و چنین کرد که مصداق واقعی اعلی من العمل اینگونه جان باختن است و اینک مروری کوتاه بر زندگی کوتاه لکن سراسر پرثمر این بزرگ سرباز امام زمان (عج) شهید (( محمد ابراهیم اسدی ))

 

http://www.yurzaghoon.ir/VasiyatName/Abazar/MohammadEbrahimAsadi.aspx

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مریم امیری ( جمعه 88/8/1 :: ساعت 11:55 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن
شعر
نقش امام خمینی(رحمت الله علیه) در رهبری انقلاب اسلامی
خاطرات آفتاب
سروده های انقلابی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 8
>> مجموع بازدیدها: 43760
» درباره من

آخرین منجی

» آرشیو مطالب
مهر 1388
آبان 1388
اسفند 1388

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب