سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ورع زیباست ولی در دانشمندان زیباتر است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
آخرین منجی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» 29- وصیت نامه پاســـدار شهید محمد شــریفی

بسم ا... الرحمن الرحیم

 

 (ای کسانی که ایمان آورده‌اید آیا دوست دارید در معامله‌ای شرکت کنید که شما را از عذابی دردناک نجات دهد. در راه خدا جهاد کنید ...................)

اینجانب محمد شریفی که افتخار مقلدی نائب امام زمان خمینی بت شکن را دارم ، وصیت می کنم به پدر و مادر عزیزم، برادرم و خواهر زینب گونه‌ام که مرا حلال کنید و یک پیام دیگر به ملت عزیز دارم، ای امت مسلمان تو را به جان عزیزانتان علی وار و حسین گونه و خمینی مانند بر همة دشمنان داخلی و خارجی اسلام و این انقلاب بخروشید و این انقلاب را به سر تا سر گیتی برسانید.

چون هم اکنون ما پرچم دار اسلام هستیم و برای نگهداریش حتی جان ناقابلمان را باید هدیه بکنیم هر چه می‌توانیم برای انقلاب بکنیم نه از او تقاضا داشته باشیم ما با دست خالی قیام کردیم و باید با دست خالی انقلاب را صادر کنیم.

پدر و مادر عزیز سلام عرض می‌کنم از اینکه زحمات بسیاری در حق من حقیر کردید خیلی خیلی تشکر می‌کنم من نتوانستم جبران این همه زحمات شما را بکنم. مادر جان بعد از شنیدن خبر مرگم خواهش می‌کنم اشک نریز. به خواهرانم هم بگو درسوگ من اشک نریزند زیرا امام بزرگوارمان در سوگ فرزندش اشک نریخت چون می‌دانست رضای خداوند در این امر می‌باشد و نباید ناراحت نباشید و افتخار کنید که فرزند شما در راه خدا کشته شده است و من به جایی می‌روم که ملکوتش نامند آنجا روم که معشوقه باشد.

من زندگی ذلت بار را هیچوقت قبول نخواهم کرد و مرگ سرخ و شهادت را به آن ترجیح می‌دهم همانطور که قلبم آگاه است به آرزویم خواهم رسید.

مادر و پدر عزیزم اگر من شهید شدم مرا در بهشت زهرا نزد قبر برادرم به خاک بسپارید و یک پیام به برادرانم و خواهرانم دارم برادران عزیزم از شما می‌خواهم که چون مثل اطفال حسین درس خود را بخوانید و درس خوان و تبعیت از امام راه شهیدان و انتقام خون برادرتان را از یزیدیان بگیرد.

و اما ای خواهرانم از شما می‌خواهم زینب وار راه حسین را ادامه دهید و پیام حسین را به مردم برسانید و انتقام خون حسین را بگیرید و با حجابتان مشت محکم بر دهان آمریکا و دیگر جنایتکاران بزنید.

و دیگر پیامم به خانواده این است که از امام و یاران امام دست برندارند که این کار اگر بکند می‌ترسم بعذاب سهمگین الهی دچار شوید و دیگر به این زودیها بر ما قرار نگیرد چرا که رحمت به این بزرگی که چنین رهبر و چنین حکومتی می‌باشد دیگر به این آسانی بدست نمی‌آید.

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مریم امیری ( جمعه 88/8/1 :: ساعت 10:49 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن
شعر
نقش امام خمینی(رحمت الله علیه) در رهبری انقلاب اسلامی
خاطرات آفتاب
سروده های انقلابی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 27
>> بازدید دیروز: 3
>> مجموع بازدیدها: 43877
» درباره من

آخرین منجی

» آرشیو مطالب
مهر 1388
آبان 1388
اسفند 1388

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب