سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنچه از دنیا نزد تو آید بستان و از آنچه به تو پشت کند روى بگردان ، و اگر چنین نتوانى بارى جستن را از حد در نگذرانى . [نهج البلاغه]
آخرین منجی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» 30- وصیت نامه شهید علی شــریفی

بسم رب الشهدا

انا الله و انا الیه راجعون

 

با درود به رهبر انقلاب و بنیاد گزار جمهوری اسلامی ایران و درود بر شهیدان بخون خفته از صدر اسلام تاکنون. شهیدانی که خون پاکشان را فدای اسلام و فدای قرآن کردند و مردانه شهید شدند شهیدانی که فقط هدفشان ا... بود.

مادر و پدر عزیزم سلام و الان که عازم جبهه شده‌ام خیلی خوشحالم و الان چون من رفتم ناراحت نباشید. همه ما رفتنی هستیم و همه ما خواهیم رفت چه خوب است انسان داوطلبانه به دنبال مرگ برود و شهید شود چه خوب است انسان در راه خدا و اسلام عزیز کشته شود و ما از کشته شدن در راه خدا باکی نداریم و از خدا می‌خواهیم بعنوان یک بنده ضعیف که بتمام مادران رزمنده و مادران را ندیده صبور و شکیبائی عنایت فرماید.

مادر و پدر عزیزم همیشه رزمندگان اسلام و امام را دعا کنید و از خدا بخواهید که فرج آقا امام زمان را نزدیکتر کند و عمر امام را طولانی‌تر کند مادر عزیزم نماز جمعه این نماز عبادی سیاسی یادتان نرود و برای من گریه نکنید که آمریکا و عوامل داخلیش خوشحال می‌شوند باید خوشحال باشید چون پسری در راه خدا و در راه اسلام داده‌اید و شهید زنده است و نمی‌میرد و ما چون از خدایم به او هم باز می‌گردیم و آنها که رفتند کار حسینی کردند و آنهائی که مانده‌اند باید کار زینبی بکنند و شما که مانده‌اید باید پیام خون شهیدان را به تمام جهان صادر کنید و مسئولیت شما سنگین است مادر عزیزم تا آخرین قطره خونتان از انقلاب و اسلام عزیز پشتیبانی کنید که خدا با شما است و هر جا برای شما راحت بود قبرم کنید مادر عزیزم به دولت و انقلاب کمک کنید یادتان نرود.

پدر و مادر عزیزم تا دیروز با داشتن فرزندی چون من که هیچ ارزشی برای شما و اسلام نداشت و امروز شاید بتوان برای شما و اسلام ارزشی داشته باشد و خوشحالم که خون ناقابل خود را فدای اسلام و امام خمینی کرده‌ام پدر و مادر من نتوانستم جبران زحمات شما را بنمایم و من می‌دانم که شما حق بزرگی به گردن من دارید پدر و مادر عزیزم مرا حلال کنید چون دیگر شما را نمی‌بینم و مادر عزیزم افتخار کن که پسری در راه اسلام و خدا داده‌ای اگر می‌توانی به جبهه و دولت کمک کن و برادرانم را بفرست جبهه؛ مادر عزیزم شما باید با شهید شدن من روحیه بدهید به مردم و خدا هر لحظه انسان را امتحان می‌کند.

والسلام

خداحافظ شما سلام مرا به امام عزیزمان برساندرضمن 30 روز برای من روزه بگیرید.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مریم امیری ( جمعه 88/8/1 :: ساعت 10:47 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن
شعر
نقش امام خمینی(رحمت الله علیه) در رهبری انقلاب اسلامی
خاطرات آفتاب
سروده های انقلابی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 13
>> بازدید دیروز: 3
>> مجموع بازدیدها: 43863
» درباره من

آخرین منجی

» آرشیو مطالب
مهر 1388
آبان 1388
اسفند 1388

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب