سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بردباری، جامه دانشمند است، پس مبادا که آن را به تن نکنی [امام باقر علیه السلام ـ در نامه اش به سعد خیر ـ]
آخرین منجی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» 11- وصیتنامه دانش آموز شهید جواد ناظری

 

بسم الله الرحمن الحیم

 

با درود وسلام به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله العظم (عج) منجی عالم بشریت و با درود و سلام بر نایب بر حقش امام خمینی یاور تمامی مستضعفان جهان که ما مردم مسلمان ایران را از زیر بار طاغوت رهایی بخشیدند.

اکنون که به یاری خداوند برای اولین بار به جبهه های حق علیه باطل اعزام شده ام بر خود لازم دانستم که چند کلمه وصیت بنویسم:

برادران عزیز و خواهران محترم؛ بدانید که من آگاهانه در این راه پا نهاده ام و آگاهانه جان خود را فدای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران عزیز و سربلند می کنم.

هدفم از آمدن به جبهه نبرد حق علیه باطل بخاطر مسئولیتی است که بر دوشم از ریختن خون شهدا گذاشته شده و هدفم نابودی کفر و یاری رساندن به برادران همسنگرم در جبهه های نبرد حق علیه باطل است.

از ملت شهید پرور شهرستان فردوس جدأ می خواهم همانطور که تا بحال طرفدار امام و یاور انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی بوده اند، بیش از پیش طرفدار امام و یاوران او باشند و با هرگونه توطئه ای که از سوی استکبار و ابر قدرتهای بیگانه و خون خوار طرح ریزی می شود مبارزه نمایند.

از برادران عزیزم و مردم وفادار شهرستان فردوس که همواره به نظام اسلامی علاقه مند بوده و هستند، می خواهم تا هر چه بیشتر به جبهه های نبرد حق علیه باطل روی آورند چونکه جبهه جایگاهی است که انسان بین خود و خدای خویش هیچ چیز حائلی و مانعی را احساس نمی کند و جبهه است که انسان در آنجا درس ایثار، عشق، فداکاری، اخلاص، تقوی الهی و از خود گذشتگی را می آموزد و به خدا نزدیکتر می شود.

پیامی هم دارم برای دانش آموزان عزیز و برادران همسنگرم.

 

"ای دانش آموزان و ای سرمایه های امروز و آینده اسلام بکوشید که در صحنه زندگی، همچون تحصیل درس و کسب علم که خود گوشه ای از مدرسه هستی است و همه روز و در هر ساعت هر دقیقه و ثانیه تان از قبل بهتر و برتر باشید و این روزهای پر بار را غنیمت بشمارید و خانه دل را بتکانید تا گرد غبار و آلودگی های فکری و اخلاقی از شما بیرون رود و به هوش باشید که این سرمایه های اسلام که به خاطر وجود مقدس امام زمان (عج) و رهبری امام امت و تلاش مسئولان و خون شهدا و مقاومت دیگر برادران و خواهران به دست ما و شما رسیده، به آسانی از دست ندهیم و این دشمنان از خدا بی خبر آن را از دست ما نربایند."

"ای برادران و دانش آموزان، خودسازی کنید وخود را بسازید که وقت ساختن ما دانش آموزان است که امام روی شما دانش آموزان نوجوان تأکید زیادی دارند و می بینم که امام در چندین سال پیش می گویند: «یاران من هنوز در گهواره ها شیر می خورند»،" 

شما ای برادران برای دنیا و آخرت خود بکوشید تا ذخیره ای برای لشکر امام زمان (عج) و برای استقرار حکومت اسلامی در سراسر هستی باشید و برادران با شرکت در انجمنهای اسلامی و بسیج وظیفه خود را به انقلاب ادا نمایند.

شما ای دانش آموزان بی طرف که جبهه بی طرف را گرفته اید و فقط به فکر درس خواندن و نمره گرفتن و مدرک هستید مگر نمی دانید که بی تفاوتی به انقلاب خیانت به سلام است، خیانت به مملکت است و خیانت به خون شهدأ است.

ای پدر و مادر مبادا با شهادت من روحیه خود را از دست بدهید، استوار باشید و مانند کوه مقاومت کنید.

در برابر مشکلات و دشمن اسلام مقاومت داشته باشید و همچنین لحظه ای از فکر و یاد خدا غافل نشوید و در این راه بکوشید و فداکاری کنید که هرچه بکوشید باز هم کم است.

ای پدران و ای مادران و مردم عزیز ایران اسلامی، این آب و خاک برای بارور شدن و آبادانی بیشتر بر گردن ما و شما حق زیادی دارد و در حفظ آن کوشش کنید و نگذارید که به دست اجنبیان و بیگانگان و استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین از بین برود.

از تمام اقوام و دوستان و همسایگان می خواهم که اگر در این مدت از زندگی خودم با آنها با اخلاق بد و بدرفتاری کردم و یا کار زشتی از من سر زده و باعث ناراحتی شما عزیزان شدم، شما را به خدا قسم می دهم از من راضی شوید و مرا ببخشید.

در پایان من این بنده گنهکار، از شما دوستان و اشنایان و مردم عزیزم التماس دعا دارم.

از مردم می خواهم هرگز از دعا به جان رهبر فراموش نکنید و همیشه دعاگوی او باشید چون هر چه ما بدست آوردیم از رهنمودها و یاری کردن این امام فداکار بود.

ضمنأ اینجانب مدت 35 روز روزه قرض دارم، مدت2 الی 3 ماه هم برای من نماز قرض اقامه کنید. 

والسلام علیکم و رحمه الله و بر کاته؛ "جواد ناظری"

 

http://www.ferdowskhabar.com/detail.php?nid=1284

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مریم امیری ( جمعه 88/8/1 :: ساعت 11:40 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن
شعر
نقش امام خمینی(رحمت الله علیه) در رهبری انقلاب اسلامی
خاطرات آفتاب
سروده های انقلابی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 8
>> بازدید دیروز: 3
>> مجموع بازدیدها: 43858
» درباره من

آخرین منجی

» آرشیو مطالب
مهر 1388
آبان 1388
اسفند 1388

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب