سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند، زنده ای میان مردگان است . [امام علی علیه السلام]
آخرین منجی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» 13- وصیت نامه شهید خسرو آرمین

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

شهادت ارثی است که از انبیاء بدست ما رسیده    « امام خمینی »

با درود به رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سلامی گرم نثار ارواح طیبه شهدای کربلای حسینی تا کربلای خمینی . اینجانب حقیر خسرو آرمین  وصیت نامه خود را به خانواده ، امت و امام بزرگوار تقدیم میکنم .

اولین مطلب قابل ذکر کشته شدن در راهی است که ما انتخاب کرده ایم چنانچه  خداوند در قرآن کریـم می فرماید « والذین جا هدوا فینا لنهدینهم سبلنا »  آنانکه در راه ما کوشش میکنند ما راههای خود را به آنها می نمایانیم  پس شهدا پاداش خویش را از خداوند باری تعالی و بزرگ مرتبه خواهند گرفت و کسانیکه که بخاطر پیاده کردن اسلام مبین و حفظ ناموس و جلوگیری از ظلم و بر پا کردن حق میجنگند واقعا رستگار شده  و در عالم غیب با شهدای کربلا همراه خواهند شد  و هیچ چیز برای ما با ارزش تر از دیدار حسین علیه السلام و ائمه اطهار نمی باشد .

و اما امام عزیز  ؛ ای  نجات دهنده ی انسانها و ای الگوی همیشه پیروز اسلام ، امیدوارم که همیشه در پناه و  زیر سایه بقیه الله العظم ؛ منجی حق و عدالت و خورشید عالم بشریت ، حضرت مهدی (عج) باشید و از طریق دستورات قرآن به هدایت انسانهای در خواب غفلت  بپردازید .  و امیدوارم آنانکه میخواهند به این انقلاب ضربه بزنند اگر قابل هدایتند که هدایت و گر نیستند  - خدایا نابودشان بگردان .

ای امت شهید پرور شما اولین لشگر  امام زمان عج  و از سربازان منتظر مهدی موعود بوده و خواهید بود و امید فتح و ظفر را برای شما در کنار رزمندگان اسلام خواستارم .

و حالا چند کلمه ای با خانواده خوب و مهربانم :

* پدر و مادر عزیزم از شما حلالیت میطلبم و از شما میخواهم که همیشه در انجام فرایض و واجبات  خویش پیشرو و زیر نظر رهنمود های امام عزیز به زندگی ادامه دهید و هیچ ناراحت فرزند خویش نباشید  زیرا خداوند هرچه بخواهد در هر کجا که باشد و هر کسی که باشد  را در هر لباسی اگر دوست داشته باشد پیش خود می برد  .

* برادرانم « علی اکبر ها و علی اصغرها » از شما میخواهم که نگذارید دشمنان بفهمند که شما ناراحتید و صحنه ی نبرد را در هر کجا که بودید ترک نکنید .

* خواهر عزیزم  امیدوارم زینب وار با حجاب خویش بتوانی مشت محکمی به دهان یاو گویان شرق و غرب بزنی و امیدوارم که همیشه در همه ی مسائل صبور و پایدار باشی .

* من دو سال نماز و روزه قضا دارم  که  امیدوارم فراموش نشود  .

* در ضمن ازبرادرانی که در انجمن اسلامی شاطرآباد فعالیت میکنند حلالیت بطلبید چون بنده مدیون زحمات آنها در جهت جذب افراد در خط و صراط مستقیم میباشم که امیدوارم همیشه در پناه  اسلام بتوانند جوانها را از مردابهای شهوانی نجات و در کشتی اسلام جای دهند و در پایان  از همه ی بستگان و فامیل حلالیت  بطلبید .

 

فقط التماس دعا چون محتاج دعا هستم

والسلام علی من التبع الهدی

خسرو آرمین

 

http://www.kanonenoor.com/view.php?id=210

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مریم امیری ( جمعه 88/8/1 :: ساعت 11:34 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن
شعر
نقش امام خمینی(رحمت الله علیه) در رهبری انقلاب اسلامی
خاطرات آفتاب
سروده های انقلابی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 21
>> بازدید دیروز: 3
>> مجموع بازدیدها: 43871
» درباره من

آخرین منجی

» آرشیو مطالب
مهر 1388
آبان 1388
اسفند 1388

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب