سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زنهار که دانشمندان را سبک بشمری چرا که این کار تو را خوار می کند و مایه بدگمانی و وهم و خیال درباره تومی شود . [امام علی علیه السلام]
آخرین منجی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» 16- وصیت نامه شهید سید کریم موسوی

 

والعصر ان الانسان لفی خسر الا الذین امنو و عملو الصالحات و تواصوا با لصبر

قسم به عصر  وبه عصاره همه موجودات و حضرت مهدی (عج) که انسان همواره در خسران و زیان است.

غیر از آنان که عمل صالح و نیکو انجام دادند و راه صبر و استقامت را در پیش گرفتند و به انقلاب و رهبر کبیر امام خمینی (ره) وفادار بودند  و تا آخرین  قطره خون خویش در  این راه ایستادند و دفاع از میهن و اسلام و انقلاب عزیز بر جان  و مال خویش مقدم دانسته و نبرد با مال و جهاد در راه خدا و شهادت  را برای  سعادت می دانند . خدایا  به من  توفیق  تلاش در کسب صبر در  ناامیدی ، رفتن  بی همراه ، جهاد  بی سلاح ،  کار بی پاداش ، فداکاری در سکوت ، دین بی دنیا ، مذهب بی عوام ، عظمت بی نام ، خدمت بی نام ، ایمان بی ریا ، خوبی  بی نمود ، گستاخی بی خامی ، مناعت بی غرور ،  عشق بی هوس ، تنهایی در انبوه جمعیت ، دوست داشتن بی آنکه دوست بداند روزی کن .

حال که توفیق شهادت نصیبم گشته و از زندان طبیعت خلاص  و  به سوی مطلوب خود می روم  و عمر جاودان می یابم و از  دوستان تقاضا دارم که در شب شهادت من مجلسی سوری تهیه کرده و سروری فراهم آورند که آن شب ، شب وصال من است .

بارها با خودم فکر می کردم که ای کاش  در کربلا بودم  و  امام حسین (ع) را  یاری    می کردم و بعد شهید می شدم و اما امروز که حسین (ع) زمان امام خمینی (ره) است و ما هم در کربلا هستیم که هر آنش مورد امتحان  واقعیم  و می بینیم که کار ما مشکل تر از اصحاب امام حسین (ع) است و ما  از 15 خرداد 42 تا به حال در آزمایش بودیم و من که زنده بودم  برای اسلام سودی نداشت ، بلکه بتوانم با ریخته شدن خونم به بر حق بودن امام خمینی و راهش گواهی می دهم وخط سرخ علوی  را که همواره در طول تاریخ سرخ بود کمی سرخ تر بکنم .

خدایا اختلافات بنیان شکن را از ما بر طرف کن .

و از امت عذر می خواهم به خاطر این همه لطفی که به ما دارند و ما کاری برایشان انجام ندادیم . و از پدر ومادرم تقاضا دارم من را حلال کنند ، من نه فرزند خوبی برای آنها بودم و نه برادری خوب برای برادرها وخواهرهایم بودم و از همه شما تقاضای عفو و بخشش دارم ، هر جا که راحتر است دفنم کنید ، به هیچ وجه گریه نکنید که روحم آزرده خاطر خواهد شد .

ان الله لا یغیروا بقوم حتی یغیروا ما به انفسهم

خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر آنکه خودشان به پا خیزند .

در مسلخ عشق جز نکو را نکوشتند                          رو باه صفتان زشت خو را نکشند

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی (عج)                                               خمینی را نگهدار

 

http://www.ghaem-shahidan.com/infor/shahidan/textmosavi.htm

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مریم امیری ( جمعه 88/8/1 :: ساعت 11:30 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن
شعر
نقش امام خمینی(رحمت الله علیه) در رهبری انقلاب اسلامی
خاطرات آفتاب
سروده های انقلابی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 26
>> بازدید دیروز: 3
>> مجموع بازدیدها: 43876
» درباره من

آخرین منجی

» آرشیو مطالب
مهر 1388
آبان 1388
اسفند 1388

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب