سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل، سرچشمه حکمت است . [امام علی علیه السلام]
آخرین منجی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

 

فرمانده سپاه نایین:
حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن فتنه جویان را منزوی کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نایین گفت: حضور پرشور و بی‌سابقه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال خواص فتنه جویان را منزوی کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، سرهنگ محمد صفری صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان نایین در رابطه با راهپیمایی بی سابقه مردم نایین در روز 22 بهمن ماه 1388، اظهار داشت: مردم با حضور پرشور خود راهپیمایی 22 بهمن امسال را باشکوه هرچه بیشتر برگزار کردند.
وی با اشاره به اینکه این حضور بسیار عالی مردم جای تقدیر دارد، گفت: حال پس از این حضور حداکثر دیگر نوبت برخی خواص است که همتی کنند و به راه حق و صفوف عظیم ملت ایران بپیوندند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین خاطرنشان کرد: پس از این حضور حداکثری، توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار و اسرائیل و تمامی یاوه‌گویان داخلی و خارجی بود.
وی با اشاره به شعارهای مردم در ارتباط با دفاع از ولایت فقیه تصریح کرد: مردم با شرکت در انتخابات و حضور ?? میلیونی بی‌نظیر خود، ثابت کردند که پشتیبان نظام هستند و بعد از آن نیز بارها و بارها نشان دادند که هنوز هم پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند و توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن در آنها اثری نداشته است.
صفری با اشاره به فتنه برخی در داخل افزود: مردم در ابتدا نمی‌دانستند که این افراد خود فروخته، چه می‌خواهند و هدفشان چیست، اما به مرور زمان و با روشنگری‌های مقام معظم رهبری و تلاش نیروهای همیشه در صحنه حزب الله در بین مردم راه خود را پیدا کردند و صف خود را از این فتنه جویان جدا کردند.
وی افزود: بعد از وقایع و توهین‌هایی که به مقدسات اسلام و امام حسین (ع) در روز عاشورا شد، مردم راه خود را پیدا کرده و با حضور خود در ? دی ماه امسال و نیز حضور گسترده‌تر و بی‌سابقه در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال، نشان دادند که راه حق را بهتر از پیش شناخته‌اند و برای دفاع از نظام و اسلام آماده‌اند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین اضافه کرد: مردم ایران اسلامی نشان دادند که بسیار آگاه‌تر از گذشته هستند و عده‌ای خواص‌نما نمی‌توانند با شعارهای انحرافی خود در پی ضربه زدن به اسلام و نظام باشند که در این راستا مردم با حضور حداکثری و بی‌سابقه خود در ? دی و ??بهمن 1388، پاسخ محکمی بر یاوه گویی‌های آنان دادند و آنان را منزوی کردند.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مریم امیری ( دوشنبه 88/12/3 :: ساعت 3:55 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن
شعر
نقش امام خمینی(رحمت الله علیه) در رهبری انقلاب اسلامی
خاطرات آفتاب
سروده های انقلابی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 3
>> بازدید دیروز: 9
>> مجموع بازدیدها: 43743
» درباره من

آخرین منجی

» آرشیو مطالب
مهر 1388
آبان 1388
اسفند 1388

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب